Maak werk van je sterke merk!
Laat hier je gegevens achter en ik stuur je de informatie uit de lezing deze week nog toe!
Eigenaar van een dierenspeciaalzaak?
Dan heb ik iets waardevols voor je!
Klanten die toch al in jouw winkel zouden komen, maar die je inzicht geven in hun winkelervaring. En dat met shoptegoed dat ze bij je eigen winkel besteden. Minimale kosten en maximaal waardevolle data; dat is wat wij je kunnen leveren. Allemaal inzichtelijk in één dashboard. Grote ketens gingen je al voor, maar wij hebben met onze partner een oplossing gevonden voor de MKB’er tot 5 vestigingen. Speciaal toegespitst op dierenspeciaalzaken!
Blijf concurrentie voor door de beleving te optimaliseren, je medewerkers inzicht te geven en omzet te maximaliseren. Benieuwd wat wij voor je kunnen betekenen? Laat je verrassen door de mogelijkheden!
MEER INFORMATIE
- ALLE CIJFERS & VOORDELEN OP EEN RIJTJE:
- ✓ Altijd mystery shoppers uit jouw doelgroep in jouw winkel. Oprechte interesse, dus oprechte en waardevolle reviews.
- ✓ Onze 50.000+ mystery shoppers hebben inmiddels meer dan €1.100.000 uitgegeven. Met tevreden klanten tot gevolg.
- ✓ Gemiddeld geven deze ‘klanten’
meer uit waardoor het zich terugverdient; wel zo fijn.
- ✓ Alle data overzichtelijk in één dashboard. Of je nu 1 of 5 winkels hebt, je kon nog nooit zo makkelijk je team aansturen – vanuit data!
Zij gingen je voor:
“Het is erg leuk om de goede reacties van de mystery shoppers te zien in ons eigen dashboard. Maar ik moet zeggen dat ze ook behoorlijk kritisch zijn. Alleen maar fijn natuurlijk, want juist daar hebben we echt iets aan.”
– Bert van der Pluijm, eigenaar Animal Center