ONZE DIENSTEN

Sparringspartner
Een blik van buitenaf om je organisatie te verbeteren. Wij denken met je mee over organisatieverbeteringen en (marketing)strategie. Zonder belang, maar met een kritische blik!

Merken check
Snel weten waar voor jouw merk kansen liggen? Met een merken check weet je binnen een paar dagen hoe je jouw merk nog meer kunt verhelderen of nog consistenter kunt inzetten.

Merkdocument
Een merkdocument zorgt zowel intern als extern voor een helder kader rondom een merk of organisatie. Het geeft duidelijkheid en richting, of je het nu zelf al helder hebt of niet.

Huisstijl (door)ontwikkeling
Jouw huisstijl straal exact uit wie je als merk bent. Het is meer dan een naam en een logo, het is een gevoel dat je achterlaat als mensen in aanraking komen met jouw merk.

Merkstrategie
Het is tijd voor een consistente en duidelijke langetermijnvisie. Een sterke merkstrategie geeft je een duidelijk gezicht naar buiten, maar zeker ook een interne leidraad.

Marketing
Als je weet wie je bent en wat je wilt laten zien is het tijd om dat ook te doen. Met de juiste middelen wordt jouw meerwaarde een opmerkelijke meerwaarde.

Content creatie
Communiceren met je doelgroep en jouw merk onder de aandacht brengen van jouw publiek zijn essentiele onderdelen in een succesvolle merkstrategie.

Instore communicatie
De winkel is de plek waar het gebeurd, waar je voor de klant het verschil moet maken. Daarom is duidelijke communicatie op de winkelvloer ontzettend belangrijk.

Trainingen/Webinars
Spread the word! Wil jij meer weten over sterke merken, merkstrategieën en opmerkelijke meerwaarden? Of wil je je team meenemen in (online) merk bouw?
Maatwerk oplossingen voor jouw merk
Elke organisatie heeft een ander vraagstuk, waarbij het vaak nog onduidelijk is wat nou echt de kern is. Wij vinden het belangrijk om samen te kijken waar er kansen liggen. Dit kan op verschillende gebieden zijn zoals in strategie, content, training of juist continuïteit. Iedere medewerker is een ambassadeur en elke klant een potentiële supporter. De waarde die voor het merk belangrijk is moet zowel intern als extern gaan leven, niet enkel in het directiekantoor. Wij vinden het belangrijk om echt tot deze kern te komen. Daarom begint het contact altijd met een persoonlijke afspraak waarin we in gesprek gaan over het merk, de organisatie, de doelen en de uitgangspunten. Vervolgens komen we samen tot een manier die voor iedereen klopt. We bespreken de aanpak, gaan aan de slag en blijven continu in gesprek zodat er een duidelijke lijn ontstaat.
Ben jij klaar om jouw merk naar een
hoger plan te tillen?
hoger plan te tillen?