ONZE DIENSTEN

img_8544

Merkdocument

Een merkdocument kan zowel voor intern als extern gebruik ingezet worden om een kader te schetsen rondom een merk of organisatie.

Sparringspartner

Een blik van buitenaf om je organisatie te verbeteren. Wij denken met je mee over organisatieverbeteringen en (marketing)strategie. Zonder belang, maar met een kritische blik!

Merken check

Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.sit amet, consectetur adipiscing elit.

img_0821

Trainingen/Webinars

Spread the word! Wil jij meer weten over sterke merken, merkstrategieën en opmerkelijke meerwaarden? Of wil je je team meenemen in (online) merk bouw?

shutterstock_227545405

Social Media

Communiceren met je doelgroep en jouw merk onder de aandacht brengen van jouw publiek zijn essentiele onderdelen in een succesvolle merkstrategie.

Winkelcommunicatie

De winkel is de plek waar het gebeurd, waar je voor de klant het verschil moet maken. Daarom is de communicatie tussen de winkel en het hoofdkantoor ontzettend belangrijk.

Maatwerk oplossingen voor jouw merk

Elke organisatie heeft een ander vraagstuk, waarbij het vaak nog onduidelijk is wat nou echt de kern is. Merklab vindt het belangrijk om samen te kijken waar er kansen liggen. Dit kan op verschillende gebieden zijn zoals in strategie, content, training of juist continuïteit. Iedere medewerker is een ambassadeur en elke klant een potentiële supporter. De waarde die voor het merk belangrijk is moet zowel intern als extern gaan leven, niet enkel in het directiekantoor. Merklab vindt het belangrijk om echt tot deze kern te komen. Daarom begint het contact altijd met een persoonlijke afspraak waarin we in gesprek gaan over het merk, de organisatie, de doelen en de uitgangspunten. Vervolgens komen we samen tot een manier die voor iedereen klopt. We bespreken de aanpak, gaan aan de slag en blijven continu in gesprek zodat er een duidelijke lijn ontstaat.

customer journey

Een customer journey is niet meer, of minder, dan het in kaart brengen van de reis die jouw klant aflegt tijdens het complete koop- en klanttraject. Het gaat bij het maken van een customer journey niet om hoe je denkt dat het is of hoe je het zou willen. Het gaat in eerste instantie om het in kaart brengen van hoe het nu echt is. De resultaten maken inzichtelijk waar mogelijkheden zijn voor de verbetering van de klantbeleving. Merklab brengt de customer journey voor jouw merk in kaart of helpt marketeer(s) met de vertaling naar de praktijk.

Op zoek naar de why

De meerwaarde is één van de belangrijkste aspecten van je merk. Want zonder meerwaarde ben je gewoon een product met een prijs. De meerwaarde zorgt voor een duidelijke kracht achter het merk. Samen gaan we op zoek naar de meerwaarde van jouw merk, maar ook naar de praktische invulling. Past wie je bent bij wat je wilt zijn? Wat betekent dit voor je communicatie? Wat betekent het voor je medewerkers? En voor je klanten? Haal motivatie uit dit heldere en inspirerende doel en overtref de verwachtingen van je klanten.

beleven als een klant

Directeuren, managers, marketeers, klanten we hebben allemaal iets gemeen; het zijn mensen. Mensen en consumenten. Het klinkt logisch, maar het daadwerkelijk beseffen van dit gegeven zorgt voor meer respect, herkenning en inzichten. Merklab helpt je met het verkrijgen van deze inzichten. Ga eens op de stoel van de klant zitten, kijk eens kritisch naar andere merken of nodig bepaalde klanten uit voor een menselijk gesprek. Beleving is niet (alleen) het neerzetten van een mooie presentatie, beleving is het voelen van de meerwaarde.

Ben jij klaar om jouw merk naar een
hoger plan te tillen?