Next level

Mystery shopping

Klanten die toch al in jouw winkel zouden komen, maar die je inzicht geven in hun winkelervaring. En dat met shoptegoed dat ze bij je eigen winkel besteden. Minimale kosten en maximaal waardevolle data; dat is wat wij je kunnen leveren. Allemaal inzichtelijk in één dashboard. Grote ketens gingen je al voor, maar wij hebben met onze partner een oplossing gevonden voor de MKB'er tot 5 vestigingen. Speciaal toegespitst op dierenspeciaalzaken!

Blijf concurrentie voor door de beleving te optimaliseren, je medewerkers inzicht te geven en omzet te maximaliseren. Benieuwd wat wij voor je kunnen betekenen? Laat je verrassen door de mogelijkheden!

OVER ONZE MYSTERY SHOPPERS

Mystery shoppers

Uitgegeven door mystery shoppers

DAAROM MYSTERY SHOPPERS

JOUW DOELGROEP

ALLE MYSTERY SHOPPERS WORDEN GESELECTEERD OP JOUW DOELGROEP. HIERDOOR KRIJG JE ALTIJD PASSENDE SHOPPERS IN DE WINKEL.

Vanuit onze database zoeken wij de juiste mystery shoppers bij jouw winkels. Zo garanderen we oprechte interesse en goede feedback!

UITGAVEN = INKOMSTEN

GEMIDDELD GEVEN DEZE 'KLANTEN' MEER UIT WAARDOOR HET ZICH TERUGVERDIENT;
WEL ZO FIJN!

Door met shoptegoed te werken zorgen we ervoor dat mystery shoppers ook echt relevante klanten worden - en natuurlijk blijven!

BRUIKBARE DATA

BENCHMARK, FILTER, ANALYSEER EN GEBRUIK DE RESULTATEN OM JOUW TEAM(S) TE ONDERSTEUNEN

Coachen en ondersteunen op een gecontroleerde manier en vanuit data. Wordt vandaag nog slimmer en bouw aan de klantbeleving van morgen.

WIJ BIEDEN (HALF)JAARLIJKS EEN BENCHMARK, ZO BLIJF JE OP DE HOOGTE VAN DE TOTALE BRANCHE EN JE EIGEN KANSEN

“Het is erg leuk om de goede reacties van de mystery shoppers te zien in ons eigen dashboard. Maar ik moet zeggen dat ze ook behoorlijk kritisch zijn. Alleen maar fijn natuurlijk, want juist daar hebben we echt iets aan.”

- Bert van der Pluijm, eigenaar Animal Center

VRAGENLIJST
& DEELNAME

This is custom heading element

BEZOEK
PER RONDE

This is custom heading element

BENCHMARK
PER (HALF)JAAR

This is custom heading element

Benieuwd naar de mogelijkheden?
Laat je gegevens achter en wij nemen vrijblijvend contact op met je.


    Hulp bij basisJouw merk onder de aandachtUit je handen maar volop in beeld

    Nog niet helemaal overtuigd?
    Bekijk de 10 meestgestelde vragen

    #1 - Hoe zet ik een mystery shopping onderzoek op?

    We hebben het zo gemakkelijk mogelijk voor je gemaakt. Jij geeft de kaders van het onderzoek aan en wij zorgen voor de inhoud. Dat wil zeggen dat we je vragen om jouw business en doelgroep te beschrijven en na te denken over de vergoeding die de mystery shopper in jouw winkel(s) mag uitgeven. Vervolgens starten wij het onderzoek op, daar hoef jij niks meer aan te doen. Elke keer als er een bezoek is geweest en een vragenlijst is ingevuld krijg je per mail een melding hierover.

    #2 - Hoelang duurt een mystery shopping onderzoek?

    Na aanmelden ontvang je minimaal 6 bezoeken. Je zit nergens aan vast, niet aan het onderzoek en niet aan de frequentie. Je kiest zelf uit tweewekelijkse of maandelijkse bezoeken. Je kiest zelf hoe lang je je onderzoeken wil laten doorlopen. Met doorlopend onderzoek haal je het onderste uit de kan, want daarmee worden verbeterpunten pas inzichtelijk. Wij geloven niet in incidenteel mystery shopping onderzoek, maar voeren liever doorlopend en frequent onderzoek uit over een langere periode, aangezien dit effectiever is.

    #3 - Zit ik vast aan een abonnement?

    Nee, je zit niet vast aan een jaarcontract, je kunt opzeggen na elke onderzoeksronde. Wel hanteren we een minimum van 6 bezoeken aangezien we niet geloven in eenmalige bezoeken. Je zult na elke onderzoeksronde een factuur ontvangen. Deze onderzoeken zijn dus op elk moment opzegbaar.

    #4 - Wat kost mystery shopping-onderzoek?

    Bij de start betaal je eenmalig €245,-. Dit is voor het gebruik van de vragenlijst en het opzetten van het onderzoek. Je mysteryshoppers betaal je per bezoek, elk bezoek kost €32,99. Het shoptegoed van de shopper bepaal jezelf. Wij helpen je hierbij aan de hand van het gemiddelde bonbedrag in jouw winkel. Dit bedrag komt dus ook via de kassa weer terug!

    #5 - Hoe kan ik de resultaten van mystery shoppers zien?

    Onze partner heeft een online performance dashboard voor je gebouwd. Daarin worden alle resultaten op begrijpelijke wijze inzichtelijk gemaakt. Je hebt je eigen omgeving waar alleen jij toegang tot hebt en waarin de resultaten getoond worden die voor jou relevant zijn.

    #6 - Wat gebeurt er nadat een mystery shopper een bezoek heeft gebracht?

    Je resultaat wordt direct zichtbaar in je dashboard. Wanneer een nieuw resultaat beschikbaar is, krijgen jij en/of je collega’s hier een melding van via e-mail.

    #7 - Wat krijg ik ervoor terug?

    Van binnenkomst tot afrekenen – iedere klant doorloopt een traject in jouw vestiging. Met een uitgebreide branche-specifieke vragenlijst wordt jouw klantreis in detail inzichtelijk. Zo leer jij gemakkelijk waar optimalisatieslagen te behalen zijn – en zie je het effect van jouw acties de volgende ronde terug. Alles is in één handig dashboard terug te vinden.

    Kortom, wij ontleden de klantreis, maken verbetering inzichtelijk én geven je de handvaten om klantbeleving te optimaliseren en daarmee omzet te maximaliseren.

    Daarnaast bieden wij (half)jaarlijks een benchmark aan, deze geeft inzicht in de totale markt en de kansen die daar voor jou liggen.

    #8 - Wie zijn dan die mystery shoppers?

    Wij geloven in feedback van échte klanten; mensen uit jouw doelgroep die interesse hebben in jouw merk. Daarom zetten wij geen professionele mystery shoppers in, maar gewone consumenten die dagelijks in jouw winkel(s) komen. Zij weten namelijk hoe zij geholpen willen worden in jouw winkel omdat zij een beeld hebben van het merk én verwachtingen hebben. Aan jou dus om deze waar te maken!

    #9 - Hoe gaat het verder in z'n werk?

    Doordat de mystery shoppers shoptegoed ontvangen in plaats van een financiële vergoeding, kiezen zij opdrachten die bij hen passen. Je koopt immers niet snel producten bij winkels die je niet leuk vindt!

    Zo behoren zij altijd tot jouw ideale klant. En het shoptegoed? Dat keert gewoon weer terug bij jou in de portemonnee! Win-win dus!

    #10 - Met wie werken jullie samen?

    Wij werken samen met onze vaste partner Secret View. Zij werken voor grote en kleine merken over heel de wereld. Hun dashboard is zo ingericht dat iedereen overweg kan met de resultaten. Wij van Merklab zetten de onderzoeken op en helpen je met alle vragen over het onderzoek en de resultaten. Secret View zorgt voor de beste shoppers en alle resultaten en in overzichtelijk dashboard.

    Liever eerst meer informatie? Dat kan! we mailen het je gratis.