MERKEN CHECK
EEN MERKEN CHECK VOOR INZICHT IN JOUW MERK
Een merken check is een goede start als je inzicht wil krijgen in hoe je je merkstrategie (strakker) kunt neerzetten, op het punt staat je branding aan te pakken of je team wil meenemen in hoe je merk er voor staat. Bij een Merken Check kijken we naar wat jouw merk nu naar buiten uitstraalt en geven we advies over de kansen in consistentie, positionering en huisstijl.
WAT HOUDT EEN MERKEN CHECK IN?
Merklab duikt bij een Merken Check helemaal in jouw merk. We kijken van buitenaf naar alle uitingen die je vanuit jouw merk en organisatie doet. Onderdelen van de Merken Check zijn de volledige branding inclusief huisstijl; het gebruik van logo’s, pay-off, kleuren, lettertypes, vormen en beeldmateriaal. Daarnaast duiken we in de communicatie vanuit het merk. Denk hierbij aan de tone of voice en de uitstraling. We nemen alle middelen mee en bespreken vooraf de onderdelen die we zeker niet over het hoofd mogen zien. Denk daarbij aan social media, websites, mail en klantenservice. Maar natuurlijk ook eventuele instore communicatie, winkelbeeld, presentatie, product(verpakkingen) etc. De onderdelen van de check worden aangepast op jouw merk en klantgroep.
Een Merken Check kan vanaf €890. De Merken Check wordt opgeleverd binnen 2 weken na aanvraag en uiteraard worden de bevindingen en de adviezen fysiek of digitaal toegelicht.
VOOR WIE IS DE MERKEN CHECK?
Merken en organisaties die zich bevinden in de tuin- dier en homedeco retail branche. Bij Merklab kennen we deze wereld als geen ander, verplaatsen we ons direct in de klant (en de klant van de klant) en geven we je inzicht en advies op basis van onze bevindingen.
De Merken Check is een mooi vertrekpunt voor beginnende merken of labels, maar ook voor bedrijven die steeds meer en consistenter als merk naar buiten willen treden. Of jouw merk al jaren actief is of juist pas bestaat, met een Merken Check vind je kansen waarmee je jouw merk snel meer of beter kunt laten opvallen.