We hebben het zo gemakkelijk mogelijk voor je gemaakt. Jij geeft de kaders van het onderzoek aan en wij zorgen voor de inhoud. Dat wil zeggen dat we je vragen om jouw business en doelgroep te beschrijven en na te denken over de vergoeding die de mystery shopper in jouw winkel(s) mag uitgeven. Vervolgens starten wij het onderzoek op, daar hoef jij niks meer aan te doen. Elke keer als er een bezoek is geweest en een vragenlijst is ingevuld krijg je per mail een melding hierover.
Na aanmelden ontvang je minimaal 6 bezoeken. Je zit nergens aan vast, niet aan het onderzoek en niet aan de frequentie. Je kiest zelf uit tweewekelijkse of maandelijkse bezoeken. Je kiest zelf hoe lang je je onderzoeken wil laten doorlopen. Met doorlopend onderzoek haal je het onderste uit de kan, want daarmee worden verbeterpunten pas inzichtelijk. Wij geloven niet in incidenteel mystery shopping onderzoek, maar voeren liever doorlopend en frequent onderzoek uit over een langere periode, aangezien dit effectiever is.
Nee, je zit niet vast aan een jaarcontract, je kunt opzeggen na elke onderzoeksronde. Wel hanteren we een minimum van 6 bezoeken aangezien we niet geloven in eenmalige bezoeken. Je zult na elke onderzoeksronde een factuur ontvangen. Deze onderzoeken zijn dus op elk moment opzegbaar.
Bij de start betaal je eenmalig €245,-. Dit is voor het gebruik van de vragenlijst en het opzetten van het onderzoek. Je mysteryshoppers betaal je per bezoek, elk bezoek kost €32,99. Het shoptegoed van de shopper bepaal jezelf. Wij helpen je hierbij aan de hand van het gemiddelde bonbedrag in jouw winkel. Dit bedrag komt dus ook via de kassa weer terug!
Onze partner heeft een online performance dashboard voor je gebouwd. Daarin worden alle resultaten op begrijpelijke wijze inzichtelijk gemaakt. Je hebt je eigen omgeving waar alleen jij toegang tot hebt en waarin de resultaten getoond worden die voor jou relevant zijn.
Je resultaat wordt direct zichtbaar in je dashboard. Wanneer een nieuw resultaat beschikbaar is, krijgen jij en/of je collega’s hier een melding van via e-mail.
Van binnenkomst tot afrekenen – iedere klant doorloopt een traject in jouw vestiging. Met een uitgebreide branche-specifieke vragenlijst wordt jouw klantreis in detail inzichtelijk. Zo leer jij gemakkelijk waar optimalisatieslagen te behalen zijn – en zie je het effect van jouw acties de volgende ronde terug. Alles is in één handig dashboard terug te vinden.
Kortom, wij ontleden de klantreis, maken verbetering inzichtelijk én geven je de handvaten om klantbeleving te optimaliseren en daarmee omzet te maximaliseren.
Daarnaast bieden wij (half)jaarlijks een benchmark aan, deze geeft inzicht in de totale markt en de kansen die daar voor jou liggen.
Wij geloven in feedback van échte klanten; mensen uit jouw doelgroep die interesse hebben in jouw merk. Daarom zetten wij geen professionele mystery shoppers in, maar gewone consumenten die dagelijks in jouw winkel(s) komen. Zij weten namelijk hoe zij geholpen willen worden in jouw winkel omdat zij een beeld hebben van het merk én verwachtingen hebben. Aan jou dus om deze waar te maken!
Doordat de mystery shoppers shoptegoed ontvangen in plaats van een financiële vergoeding, kiezen zij opdrachten die bij hen passen. Je koopt immers niet snel producten bij winkels die je niet leuk vindt!
Zo behoren zij altijd tot jouw ideale klant. En het shoptegoed? Dat keert gewoon weer terug bij jou in de portemonnee! Win-win dus!
Wij werken samen met onze vaste partner Secret View. Zij werken voor grote en kleine merken over heel de wereld. Hun dashboard is zo ingericht dat iedereen overweg kan met de resultaten. Wij van Merklab zetten de onderzoeken op en helpen je met alle vragen over het onderzoek en de resultaten. Secret View zorgt voor de beste shoppers en alle resultaten en in overzichtelijk dashboard.
Van Harenstraat 10
5145 RJ | Waalwijk
NEDERLAND
E info@merklab.nl
T +31 (0)6 41 94 09 19