ONZE OPDRACHTGEVERS

KAPIMEX

Kapimex is een internationale groothandel in huishoudelijke en decoratieve artikelen. De laatste jaren is de focus toegelegd op zowel merkontwikkeling als het ontwikkelen van innovatieve private labels en producten voor Europese retailers. Het eigen merk Gusta. is er dan ook klaar voor om bekendheid te krijgen onder het grote publiek. Door de snelle groei van de organisatie is er behoefte aan structuur en consistentie. Merklab draagt zorg voor het strategische marketingbeleid van Gusta., analyseert bedrijfsverbeteringen en helpt bij het verbeteren van de interne communicatie.

CATERING LOKAAL

Catering Lokaal verbindt lokale ondernemers aan hun event-catering. Daarmee dragen zij een steentje bij aan het behoud van deze ambachtelijke specialisten in het straatbeeld. Deze missie zetten ze door: “We willen lokale ondernemers per stad of dorp met elkaar verbinden en samen zorgen voor meer zichtbaarheid en meer omzet.” Merklab vervult hier een rol als marketingspecialist en sparringspartner.

GREEN HAPPINESS FESTIVAL

Reuring op de winkelvloer is wat elke retailer wil. Fysiek winkelen is iets wat de consument graag doet, maar de gemakken van het online landschap liggen op de loer. Het is daarom van belang dat de fysieke winkel weldegelijk een meerwaarde biedt ten opzichte van de sites en apps. Het idee rondom Green Happiness Festival is ontstaan vanuit de grote vraag naar belevingsinitiatieven voor in de winkel. Merklab helpt de initiatiefnemers met het leggen van een basis voor hun concept, ontwikkelt de invulling en coördineert de uitrol van de pilot-festivals.

DE HAAN GROUP

De Haan Group is specialist in het ontwerpen en inrichten van tuincentra. Snelle groei in binnen- en buitenland zorgt voor een behoefte aan efficiënt werken, structuur en consistentie. Merklab draagt zorg voor de strategie- en beleidsvoering, analyseert bedrijfsverbeteringen, fundeert het marketingbeleid en helpt bij interne communicatie verbeteringen.

KASTEEL MAURICK

In 2015 werd het kasteel nieuw leven in geblazen door de huidige eigenaren. De duidelijkheid en consistentie die ze hebben kunnen brengen in de uitstraling van het kasteel zochten ze ook in hun werkwijze en de manier waarop ze met elkaar en hun gasten omgaan. Samen hebben we de visie en missie scherp gesteld. We hebben kroonwaarden opgesteld die concrete handvatten geven om makkelijker keuzes te maken en gasten in alle divisies van het kasteel de vertrouwde Kasteel Maurick ervaring te geven.