OVER MERKLAB

DE VISIE VAN MERKLAB

Merklab gelooft in de kracht van sterke merken. Sterke merken beschikken over een krachtige basis en een groep enthousiaste mensen met een gezamenlijk doel. Merklab helpt merken en bedrijven door ze, met veel energie en een positieve kijk, inzicht te geven in hun eigen keuken en de verbinding te maken tussen merk en mens. Duidelijkheid, inzicht, enthousiasme en verbinding dat is de opmerkelijke meerwaarde van Merklab.

HET ONTSTAAN VAN MERKLAB

Merklab is opgericht om de kracht van sterke merken kenbaar te maken. Het doel is om startende merken te helpen met het leggen van hun basis of om gevestigde merken te boosten. Hierbij staat het denken vanuit de klant centraal. De naam Merklab is ontstaan uit een combinatie van de woorden merk, klant en beleving. Daarnaast bevat Merklab het woord laboratorium, een plek waar chemische proeven plaats vinden. Merklab is ook op zoek naar deze chemie, er wordt alleen niet gezocht naar een scheikundige reactie. De chemie waar het om gaat is de aantrekkingskracht tussen de consument en het merk.

OVER STEFFI DE HAAN

The lady behind the brand. Met de oprichting van Merklab werd het plan dat al jaren in haar hoofd zat zichtbaar voor de buitenwereld. Steffi is een ondernemer met een passie voor merken en klanten. Kennis uit de boeken van haar opleidingen communicatie, branding en consumentenpsychologie vindt ze belangrijk, maar niet alles bepalend; “Het meeste leer je door te luisteren, te kijken en vooral te doen. Ik heb in de afgelopen jaren bij verschillende bedrijven, organisaties en merken mogen werken, van grote corporate organisaties tot mooie MKB-ers. Elk merk is anders, maar we zijn allemaal mensen die streven naar een doel. Hoe helderder dat doel, hoe duidelijker wat er moet gebeuren en vooral hoe het moet gebeuren. Ik zie het dan ook als mijn missie om mijn klanten naar hun doel toe te laten groeien.”

Wil je merklab leren kennen?